Педрада на тему: Патріотична педагогіка – формування основ національної свідомості дошкільника(педрада дискусія).

Порядок денний

1. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2. Шляхи, засоби та методи патріотичного виховання дітей дошкільного віку.

3.Національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами ознайомлення з українським народознавством.

4.Дискусія про роль батьків та громадськості у формуванні національно-патріотичної свідомості дітей та можливості співпраці з ними.

5. Обговорення можливостей впровадження нових методів та технологій у виховний процес, які сприяють формуванню національно-патріотичного світогляду дітей.

Слухали: директора ЗДО Горчинську Т.С., яка зазначила, що до педагогічної ради з патріотичного виховання в старшій групі відбулася театралізація: "Стежками українських казок"; у молодшій, різновіковій групах заняття з образотворчого мистецтва (державна та народна символіка) в середній групі родинне свято.

Вихователь Свинцицька К.Ю. висвітлила питання про основні напрямки патріотичного виховання та завдання.

З питанням про національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами ознайомлення з українським народознавством ознайомила вихователь, Калашнікова А.І. Вона зазначила, що одним з важливих напрямків патріотичного виховання є прилучення дітей до народознавства — вивчення культури, побуту, звичаїв рідного народу.

Вихователь-методист, Тарабріна О. В. питання про роль батьків та громадськість у формуванні національно-патріотичної свідомості дітей та можливості співпраці з ними, провела у формі дискусії з педагогами.

В ході дискусії було встановлено, що любов до своєї родини, матері, батька, родичів, дотримання духовно-культурних традицій, які вони сформували, - це ніщо інше, як вияв патріотизму, саме того його складника, що формується у родинних стосунках.

Розглянувши всі питання педради було ухвалено наступне рішення:

1.Вважати патріотичне виховання пріоритетним напрямком виховної роботи закладу.

2.Впроваджувати у виховну систему садочку інноваційні форми і методи, які забезпечують ефективність національно-патріотичного виховання малят.

3.Забезпечити використання державної символіки, наочної агітації патріотичного спрямування під час проведення виховних заходів.

4.Удосконалювати роботу по формуванню в дошкільнят громадянської активності, патріотичних почуттів, моральних якостей шляхом використання інтерактивних методів виховання.

5.Надавати методичну допомогу батькам щодо формування і розвитку в дітей позитивного ціннісного ставлення до суспільства, держави, народу.

6.Тісно співпрацювати з батьками для досягнення результативності в освітньому процесі.

7.Педагогам підготувати та провести з дітьми цікаві досліди, експерименти за програмою "STREAM – освіта , або Стежинки у Всесвіт" (до лютого 2024).

/Files/photogallery/IMG_20231116_153003.jpg /Files/photogallery/IMG_20231116_151744.jpg /Files/photogallery/IMG_20231116_152115.jpg /Files/photogallery/IMG_20231116_152031.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 116

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.