ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ


Горчинська Тетяна Степанівна

/Files/images/IMG_6235.JPG

«Щоб дати дитині іскорку знань,педагогові потрібно ввібрати ціле море світла» В.О.Сухомлинський

ОСОБИСТИЙ БЛОГ

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  • забезпечення професійною інформацією;
  • організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
  • підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
  • діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
  • організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  • допомога педагогам в підготовці до атестації;
  • організація підвищення кваліфікації;
  • допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • участь і організація семінарів, конференцій, майстер класів;
  • виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  • допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  • методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Завдання методичної служби дошкільного навчального закладу відносно окремих педагогів:

  • підвищення рівня володіння педагогічними знаннями;
  • вивчення й використання у своїй професійній діяльності сучасних педагогічних технологій, методик, прийомів і способів успішного навчання й виховання;
  • мотивація педагогів до інтересу, потреби у формуванні й удосконаленні вміння займатися творчою педагогічною діяльністю;
  • створення умов і сприяння щодо потреби у самоосвіті;
  • підвищення рівня психологічної готовності та інформаційної оснащеності вихователя;
  • формування й розвиток стійких моральних і професійних поглядів і цінностей;
  • вивчення й використання на практиці сучасних способів діагностування успішності розвитку дошкільника, форм, методів і прийомів організації серед дітей дошкільного віку саморозвитку, самореалізації, самовдосконалення;
  • підтримка й супровід педагогів, що розробляють і реалізують авторські програми, методичні рекомендації, посібники;
  • інформаційне забезпечення педагогів.

Завдання методичної служби щодо роботи з педагогічним колективом:

  • узгодження понять, цінностей, вироблення єдиної педагогічної позиції;
  • збереження й підтримка традицій, що не вичерпали себе;
  • сприяння створенню й підтримці творчого, конструктивного педагогічного середовища;
  • робота з батьками;
  • організація та педагогічна й змістовна підтримка інноваційної діяльності педагогів;
  • використання різноманітних стимулів, способів і організаційних рішень для підвищення кваліфікації педагогів;
  • створення умов для формування, розвитку, об'єктивної оцінки й широкого використання передового педагогічного досвіду;
  • організація, стимулювання, сприяння суспільно-педагогічної діяльності педагогів.

Структура методичної роботи в ДНЗ

Основні напрями діяльності
Педагоги ДНЗ
Мета: підвищення рівня професійної компетентності
Вихованці
Мета:розвиток якостей особистісного зростання дошкільника
Батьки і громадськість
Мета: інтеграція родинного і суспільного виховання

Пріоритетні напрямки роботи педагогічного колективу на 2017 – 2018 н. р.

1. Формування основ соціальної та фінансової освіти у дітей дошкільного віку.

2.Вдосконалення співпраці ДНЗ та ЗОШ з формування комунікативно-мовленнєвої та англомовної компетенції старших дошкільників.

3.Національно - патріотичне виховання дошкільників як засіб виховання громадянина-патріота України.

4. Інтеграція суспільного та родинного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини.

Впровадження інноваційних технологій в ДНЗ № 2 «Ромашка»

1. Використання літературної спадщини В.О.Сухомлинського в навчально-виховному процесі сучасного дошкільного закладу.
2. Формування природничих знань й мовленнєвої компетенції старших дошкільників засобами моделювання та художнього слова.
3. Сендплей – як засіб різнобічного розвитку дошкільників.
4. Впровадження освітньої розвиваючої технології «Радість розвитку».
5. Використання інноваційних технологій у формуванні духовних цінностей та морально-етичних норм старших дошкільників.
6. Розвиток рухової сфери засобами логоритміки у дітей логопатів.
7. Інформаційно-комунікативні технології як засіб інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку.
8. Формування основ англомовної комунікативної компетенції старших дошкільників.
9. Розвиток пізнавальної активності дошкільників засобами Ейдетики.
10.Використання здоров̕язбережувальних технологій в роботі з дошкільниками.


Кiлькiсть переглядiв: 226

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.