Директор ЗДО
ГОРЧИНСЬКА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА

/Files/images/IMG_6235.JPG

Професійне кредо:

"Кращих результатів досягає не обов`язково той, у кого найрозумніша голова, а швидше той, хто краще від всіх вміє координувати роботу своїх розумних і талановитих колег"
(Вільям Джонс)

ПРОФЕСІЯ ЗАВІДУВАЧ ДНЗ.

Директор ЗДО дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор ЗДО повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи керівника– це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Роки, проведені поряд з дітьми…Бачити, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості.
Чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку? Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками.
Запрошуємо всіх людей, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт. Сподіваємось, що кожен знайде там корисну та цікаву інформацію.

Життєве кредо:
"Вірте в людей, і вони зроблять все, щоб виправдати вашу довіру."
(Максвель Джон)

Закон етики дошкільного працівника:
1.Якщо виникне сумнів, як вести себе по відношенню до іншої людини, постарайтесь поставити себе на місце тієї людини.
2. Не нав’язуйте своїх думок і смаків іншим.
3. Не дозволяйте собі грубі, безапеляційні судження.
4. Ні з ким не обговорюйте особисті стосунки колег.
5. Ніколи ні з ким не з’ясовуйте відносин у присутності сторонніх осіб.
6. Не ставте колег у незручне становище при сторонніх, зробіть вигляд, що не помітили їхніх промахів.
7. Вмійте берегти та поважати самолюбство і гідність інших людей.
8. Будьте толерантними за будь – яких обставин.
9. У будь – якій конфліктній ситуації вчіться знаходити і пропонувати розумне оптимальне рішення для врегулювання конфлікту.
10. Вчіться мати тверду життєву позицію з будь – якого питання, грамотно, культурно її відстоювати.
11. У будь – якій життєвій ситуації пам’ятайте: Ви – педагог, з Вас беруть приклад інші.
12.Пам’ятайте золоте правило етики: ставтесь до людей так, як би Ви хотіли, щоб вони ставились до Вас.
Будьте пильні, адже у ваших руках ДИТИНСТВО!

Безпосереднє керівництво дитячим закладом та навчальним процесом здійснюють:

• адміністративне управління - завідувач;

• колегіальне управління – педагогічна рада;

• громадське управління – збори (конференція) трудового колективу та батьків.

До основних напрямків діяльності директора ЗДО відносяться:

1. Організація освітньо-виховного процесу ЗДО

2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи ЗДО

3. Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно-

гігієнічних норм

4. Організація харчування дітей

5. Забезпечення працівників методичними посібниками для роботи та

систематичного підвищення кваліфікації працівників

6. Забезпечення санітарного утримання приміщень і ділянки ЗДО, повітряного режиму

7. Реалізацію державної політики в галузі освіти;

8. Загальне керівництво всіма напрямками діяльності ЗДО у відповідності з його статутом і законодавства України;

9. Розробку і впровадження програм розвитку ЗДО, навчальних планів, курсів, дисциплін, а також Статуту, Колективного договору, правил внутрішнього трудового розпорядку і інших навчально-методичних документів;

10. Визначення структури управління ЗДО і штатний розпис в межах своєї компетенції;

11. Вирішує навчально-виховні, методичні, адміністративні, фінансові, господарські та інші питання, що виникають в процесі діяльності ЗДО.

Дошкільний заклад в своїй діяльності керується:

- Конституцією України;
- Державною національною програмою "Освіта";
- Програмою "Дошкільна освіта" (на період 1999 - 2012 р.);
- Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту";
- Законом "Про охорону дитинства";
- Конвенцією про права дитини;
- Положенням про дошкільний навчальний заклад України, затвердженим постановою Кабінетів Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305;
- законодавчими та нормативно-правовими актами;
- рішеннями уповноважених органів, їх наказами;
- Програмно-методичними матеріалами Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту, Міністерства охорони здоров’я України;
- власним Статутом;
- завданнями, спланованими у річному плані роботи дошкільного навчального закладу на навчальний рік.

НОРМАТИВНО - ПРАВОВІ АКТИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ:

1. Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305.
2. Положення про освітній округ, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 777.
3.Концепція Державної цільової програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.08.2010№ 1721-р.
4. Положення про центр розвитку дитини, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.2009 № 1124.
5. Примірний статут дошкільного навчального закладу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2003 за № 257.
6. Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників навчально-виховних закладів України, затверджені наказом Міністерства освіти України від 20.12.1993 № 455.
7. Примірне положення "Про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю", затверджене наказом Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178.
8. Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 № 553.
9. Лист Міністерства освіти і науки України від 27.11.2007 № 1\9-711"Про проведення державної атестації дошкільних навчальних закладів".
10. Указ Президента України від 20.03.2008 № 244/2008 "Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні".

11. Типові штатні нормативи дошкільних навчальних закладів, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 № 1055 12. Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930.
13. Лист Міністерства освіти і науки України від 16.03.2009 № 1/9-165 «Про атестацію музичних керівників, інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів» .
14. Інструкція з організації охорони життя і здоров'я дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 № 985 «Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах».
15. Порядок комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 27.03.2006 № 240/165.
16. Нормативи наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 12818.
17. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.11.2007 № 1041 "Про забезпечення прав дітей-інвалідів та дітей. які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку".
18. Перелік платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 796.
19. Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522.
20. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2005 за № 1/9-431 "Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах".
21. Лист Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 № 1/9-263 "Про організацію обліку дітей дошкільного віку".
22. Наказ МОН України № 985 від 28.10.2008 р. "Про затвердження інструкції з організації охорони життя та здоров'я дітей у дошкільному навчальному закладі".
23. Типовий перелік обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок дошкільного навчального закладу (друге видання, доповнене), затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2002 № 509
24. Лист Міністерства освіти і науки України від 17.03.2006 № 1/9/153 "Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах" 25. Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах, затверджена наказом Міністерства освіти України від 30.01.1998 № 32.
25. Постанова кабінету Міністрів України від 26.08.2002 № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів" (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ від 04.06.2003 № 851, від 22.06.2005 № 507).
26. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.07.2005 № 431 "Про внесення змін до порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах".
27. Лист Міністерства освіти і науки України від 26.11.2009 № 1/9-810 «Про призначення завідувача дошкільного навчального закладу».

Кiлькiсть переглядiв: 1896

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.